معرفی سرنگ لوئرلاک و مزایای آن


معرفی سرنگ لوئرلاک و مزایای آن

یکی از سرنگ هایی که امروزه بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است سرنگ لوئرلاک میباشد. همانطور که امروزه همه ما میدانیم بهترین و سریعترین راه درمان بیماری ها تزریق دارو به بدن است.

سرنگ که یکی از زیرمجموعه تجهیزات پزشکی است که این تزریقات از طریق آن صورت میگیرد که دارای مدل های متفاوتی است. هر سرنگی ویژگی های خاص خود را دارد که با توجه به آن میتوانید از آنها استفاده کنید.

ولی یکی از نوع سرنگ ها ، سرنگ لوئرلاک است. این روزها این سرنگ زیاد مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

 

هر سرنگی ویژگی ها و خصوصیات متفاوت خودشان است. این نکته را بگیم که هر سرنگ بستگی به نیازهای متفاوت به خاطر وجود مشکلات در سرنگ های قبلی تولید میشود.

به همین خاطر سرنگ لوئرلاک یکی از سرنگ هایی است که برای رفع این اشکالات و نیازها ساخته شده است. اگر مایل هستید از این سرنگ اطلاعات کافی بدست بیاورید با ما در این مقاله همراه باشید.

 سرنگ لوئرلاک

سرنگ لوئرلاک چیست؟

اینکه سرنگ لوئرلاک چیست اولین سوالی است که برای هر فرد پیش می آید. سرنگ لوئرلاک مانند سرنگ های دیگر ، برای انجام تزریقات ساخته شده است. این سرنگ همانند سرنگ های دیگر بخش های مشخصی برای تزریق دارو را دارند. ولی تفاوت های ریزی با سرنگ های دیگر دارد.

این موضوع درست است که هدف آن برای تزریق دارو است ولی برخی ویژگی های ساختاری باعث شده تا متفاوت تر و بهتر نسبت به سرنگ های دیگر باشد.

 

مشخصات سرنگ لوئرلاک

 

سرنگ لوئرلاک از 3 بخش کلی تشکیل شده است.

سر سوزن

محفظه پیستون

بخش پیستون

 

هر کدام از این بخش ها شباهت زیادی به سرنگ معمولی دارند. ولی سرنگ لوئرلاک در قسمت محفظه پیستون دارای تفاوت در ساختار میباشد که پیستون را در قسمت پایین به صورت بهتر و راحت تر نگه داشته است. اما یکی دیگر از مشخصات سرنگ لوئرلاک مارپیچ بودن انتهای سوزن است.

 

این بخش طوری ساخته شده است که برای نصب سوزن بر روی سرنگ ، باید سوزن را کمی پیچانده تا آن را به خوبی بر روی سرنگ نصب کنیم. همین موضوع باعث به وجود آمدن مزایای زیادی شده است. مزایایی که باعث خرید بیشتر سرنگ لوئرلاک شده است.

بیشترین حد مزایا به خاطر ساختار جالب این سرنگ به نمایش گذاشته است. به خاطر وجود پوششی از سیلیکون در بخش سوزن آن میباشد. این موضوع باعث مزایای بیشتر در هنگام استفاده از سرنگ لوئرلاک شده است.

 سرنگ لوئرلاک

مزایای استفاده از سرنگ لوئرلاک

این سرنگ نکات و مزایای خوبی دارد که به طور مثال همان پوشش سیلیکونی بر روی سوزن سرنگ باعث شده تا بیمار درد کمتری احساس کند. و سوزش هنگام تزریق را به میزان کمی کاهش داده است.

همینطور استفاده از این سرنگ باعث قرارگیری سوزن و سرنگ در کنار یکدیگر میتوان اشاره کرد. به طور کلی بهترین و عالیترین موقعیت قرار گیری در این مدل سرنگ میباشد. وجود مارپیچ بودن در انتهای سوزن باعث شده تا سوسزن به صورت محکم بر روی محفظه قرار گیرد.

همین امر باعث کاهش پرش سوزن شده است. یعنی میتوان گفت حتی به 0% هم رسیده است! همینطور وجود نشتی در این مدل سرنگ همانند کاهش پرش به 0% رسیده است. اگر فکر میکنید که تعویض سوزن در این مدل سرنگ سخت میباشد باید بگوییم برعس به راحتی و آسان میتوان سوزن این سرنگ هارا تعویض کنید.

 

استاندارد بودن سرنگ لوئرلاک

باید بگوییم که سرنگ لوئرلاک مطابق با استاندارد های ملی و حتی جهانی ساخته شده اند و سازمان استاندارد جهانی ، استاندارد های این محصول را ذکر کرده است. این سرنگ در هنگام تولید از این استاندارد ها بهرمند شده است.

 

سرنگ لوئیلاک را از کجا میتوان خریداری کرد؟

این سرنگ ها در امروزه کاربران زیادی خواستارش هستند که با توجه به کارخانه های زیاد برای ساخت و تولید این سرنگ اقدام کرده اند فروشگاه تجهیزات پزشکی سپهر الماس پاسارگاد یکی از فروشگاه های معتبری میباشد که شما عزیزان میتوانید راحت سرنگ لوئرلاک را تهیه فرمایید. برای خرید از طریق سایت میتوان این سرنگ هارا تهیه کرد و برای مشاوره میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

بازگشت به بالا