دستگاه تصفیه هوا


دستگاه تصفیه هوا

 

دستگاه تصفیه هوا به دستگاه هایی که هوای دور و اطراف مارا با به کار گیری از فیلترهای خویش پاکیزه می نمایند گفته می گردد.

 

کاربرد دستگاه­ تصفیه هوا و استریلیزه برای باطن خودرو و اتاق خواب

به هنگام رانندگی اجباراً در جوار هوای کثیف قرار داشته و مواجه با اشتباهات نتیجه ها از آلودگی خوا هیم شد.

 

گازهای سمی فراروگریز آلی مانند بنزن، فرمالدئید، آمونیاک و منواکسید کربن خطراتی مانند سکته­های قلبی و مغزی و تشدید تهاجم ها آسم و حساسیت تولید می­نماید.

 

داشبورد، صندلی­ها و رودری­های پلاستیکی از بنزن ساخته می­شوند. بوی تندی که از درون ماشین مخصوصا هنگامی که در آفتاب پارک کرده­ایم به مشام می­برسد، به عبارتی گاز سمی بنزن میباشد که بسیار خطرناک و سرطان­زا میباشد. علاوه بر سرطان خون منجر سقط جنین در خانم ها می­گردد.

 دستگاه تصفیه هوا

دستگاه­ تصفیه هوای باطن ماشین با تطهیر هوای باطن ماشین از آلودگی­ها، بنزن و دود سیگار و ویروس و باکتری، فارغ از نیاز به بازکردن پنجره، ادب و تندستی را برای سرنشینان مهیا می­نماید و اکسیژن باطن ماشین را ارتقا می­دهد و خستگی را برطرف می­نماید.

 

برخی از سبک­ها خلال ماشین در اتاق خواب نیز کاربرد دارااست.

 

کاربرد دستگاه­ تصفیه هوا

حذف گرد و غبار، ذرات آویزان در هوا و دود سیگار

حذف گرده­های گیاهان، مایت­ها، بوها و بوهای نتیجه ها از پخت و پز

هلاکت باکتری، قارچ و کپک، ویروس و آنفلوآنزای فصلی و نوع A

حذف گازهای فرارو گریز سمی، بنزن، تواکسین، زایلن، فرمالدئید و آمونیاک

رفع خستگی و استرس، میگرن و ارتقاء کارائی مغز، ارتقاء هوش خردسال ها

حفظ از خردسال ها، نوزادان، سالخوردگان، بیماران و خانم­های حامله

مراقبت از پوست، سینوس­ها، دیده­ها و بیماری­های برونشیت

مدافع بیماران قلبی، ریوی، آسم و آلرژیک و آلرژی­های فصلی

پیشگیری از سرطان­ها، سکته­های قلبی و مغزی نتایج از آلودگی هوا

پیشگیری از جابجایی ویروس و باکتری به خردسالان در مهدکودک­ها و مدرسه ها

پیشگیری از هجوم ها آسم و نیاز کمتر به کپسول اکسیژن

ساخت و ساز مکانی تمیز و تندرست، تازگی هوا و نشاط و شادابی و خواب ریلکس فارغ از قاطر و پف

منابع ساخت و ساز آلودگی هوا در دور و اطراف های بسته

با شناخت با این منابع نیاز به دستگاه تصفیه هوا بیشتر حس گردد. گرد و غبار، دود، دود سیگار، گرده های آلرژی زای گیاهان، مواد مضر نتایج از پخت و پز و سیستم های گرمایشی .

 

ویروس ها و باکتری و قارچ و کپک و ویروس آنفلوآنزای فصلی و نوع A و مایت ها (مایت ها بعنوان وسیع ترین ادله حساسیت و تشدید آسم، که به وفور در رختخواب، بالش، پتو، فرش، موکت و مبل یافت می گردد).

 

موی و مالامال حیوان‌ها و فضولات نتیجه ها از حیوان‌ها خانگی و رایحه ، بیماری های مشترک دام و آدم و ویروس های (H1N1) و (H5N1).

 

بوی کپک و جنازه حشرات .

 

(VOC) گازهای سمی فراروگریز آلی مانند: بنزن، فرمالدئید، تواکسین، زایلن ( زئولیت، اکارید، نتیجه ها از ساخت)، آمونیاک و مواد شیمیائی نتیجه ها از رنگ ها، منزه کننده ها، فرش، موکت .

 

مواقعی که در صدر اشاره شد مشکلاتی مانند ابتلا به آسم ، بیماری های ریوی و قلبی ، تشدید تهاجم ها آسم ، احتمال ارتقاء سکته های قلبی و مغزی و سرطان را ساخت‌و‌ساز میکند.

 دستگاه تصفیه هوا

ترازو هوشیاری و کارآئی مغزی را در کودک ها ، علم آموزان ، و اشخاص کاهش میدهد.

 

پیری زود رس ، استرس ، بی خوابی و بیماری آلزایمر و افت تحصیلی از کارداران آلودگی هواست .

 

اشکال فیلترهای دستگاه تصفیه هوا

پیش غربال دستگاه تصفیه هوا ( غربال مشبک )pre filter مو سر و مالامال و گرده ها و ذرات بزرگتر از ۲.۵ میکرون را جذب می نماید و قابل شستشو است.

 

غربال ضد میکروبی هپا HEPA FILTER با جذب ذرات و گرد و غبار به اندازه ۰.۳ میکرون تا ۹۹/۹۹% و برخی از میکروب ها ، از ورود آن‌ها به هوا و مجاری تنفسی خودداری می نماید.

 

غربال کربن اکتیو (ACTIVATED CARBON) بوهای بد و بوی گاز های شیمیائی مانند فرمالدئید ، بنزن ، زایلن ، آمونیاک و بخش اعظمی از گازهای شیمیائی ، در هوای گوشه و کنار را منزه می نماید.

 

غربال توسعه یافته نانو فتو کاتالیست (NANO PHOTOCATALYST) از توسعه یافته ترین فیلترهای نانو بوده که با اقتدار بسیار زیاد میکرو ارگانیسمهای مضر، میکروب ها و ویروس ها و گازهای سمی مانند ، فرمالدئید ،اسید استیک آمونیاک و بخش اعظمی از گازهای گریزو فرار آلی را جذب و نابود می نماید.

 

چراغ فرابنفش (UV light-STERILIZING Light) ویروس ها ، قارچ و کپکها ، میکروب ها ، باکتری ها ، جرم ها و بقیه آلاینده های میکروبی هوازی جان دار در هوا را نابود می نماید. چراغ UV با فرکانس ۲۵۴ تا ۳۶۵ نانو متر طبق تائید سازمانهای بهداشتی دارای اعتبار جهانی به طور کامل” برای آدم بی زیان بوده و استعمال از آن در دستگاههای SMOVER از روی اختیار میباشد.

 

ژنراتور یون منفی (Anion Generator) یون منفی خویش را به ذرات و گرده های آویزان در هوا متصل کرده و با حجیم و هنگفت خیس کردن آن ها قابلیت و امکان وجودشان را در هوا نا ممکن ساخته و از زخم رساندن به آدم خودداری کرده و هوای دور و اطراف را نو و با نشاط میکند .

 

تکنولوژی پلاسما (COOL Plasma) در دستگاه تصفیه هوا

رشته آوری پلاسما، یون های در اختیار گرفتن گردیده مثبت و منفی را هم‌زمان ساخت می نماید، که با تغییر و تحول و تجزیه ساختار مولکولی مواد، و ساخت و ساز مولکول های O2,H2O,OH,CO2 می کند،

 

و با تجزیه برخی ازهیدرواکسیدها آنان را از در بین می‌برد، مخصوصا” اکسید نیتروژن را به بخار آب تبدیل کرده و رطوبت اطراف را متعادل می نماید، پلاسما سرد ویروس، باکتری، قارچ و کپک، بوهای نامطبوع و بوی سیگار و مایت ها را دربالش ها، رختخواب، فرش و موکت، پرده ها و بقیه نقاط فضای داخلی تا ۹۹.۹% از در میان برده و

 

نابود می نماید و با ته نشین کردن سریع مواد حساسیت زا هوا را بسرعت منزه و تصفیه می کند و تازگی هوای طبیعت را تولید می نماید. یون های مثبت و منفی در طبیعت به وفور یافت میشود.

 

بازگشت به بالا