دستگاه تقویت عضلات تنفسی چیست؟


دستگاه تقویت عضلات تنفسی چیست؟

 

عضله‌ها تنفسی نیز مانند بقیه عضله‌ها تن نیاز به تقویت دارا هستند. برای یاری به تقویت عضله‌ها تنفسی می قدرت از دستگاه های کمکی مختلفی استفاده نمود. اشکال متعدد دستگاه تقویت ماهیچه‌ها تنفسی سبب ارتقا مقاومت ماهیچه ها و ارتقاء اقتدار آنها میشوند.

 

اشخاص مختلفی ازجمله ورزشکاران، بیماران در گیر به تنگی نفس، آسم و کسانی که شغل جراحی قلب اعمال داده اند یا این که دارنده نارسایی قلبی می باشند می‌توانند از دستگاه های تقویت کننده ماهیچه ها تنفسی به کار گیری نمایند.

 

نقش ماهیچه ها تنفسی و طرز های تقویت آنان

 دستگاه تقویت عضلات تنفسی چیست

تمرین عضله ها تنفسی (RMT) تکنیکی میباشد که مقصود آن پیشرفت در عملکرد ماهیچه ها تنفسی از روش تمرینات خاص میباشد. تمرینات عضله‌ها دمی (IMT) همت عضله ها تنفسی را بهبود می‌بخشند و به کاهش تنگی نفس در هنگام عمل نیز یاری می نمایند.

 

این تمرینات معمولا برای عده ای که دارنده بیماری های تنفسی مانند آسم، برونشیت، آمفیزم و غیره می‌باشند سفارش می شود. با این اکنون، اکثری از اشخاص RMT را تحت عنوان بخشی از تمرینات ورزشی خویش می پذیرند. این تمرینات به یاری گونه های متعدد دستگاه تقویت عضله ها تنفسی اجرا می‌شوند.

 

معرفی تولیدات

شایسته ترین مثال های دستگاه تقویت عضله ها تنفسی دربرگیرنده موردها پایین می گردند

 

دستگاه تمرینات تنفسی دیجیتال پاوربریز محرمانه K

 دستگاه تقویت عضلات تنفسی چیست

دستگاه تمرینات تنفسی دیجیتال پاوربریز محرمانه K همه دارنده یک روزنه بار گذاری مقاومتی جریان الکتریکی اختصاصی، تصویب گردیده و مخروطی می باشند. این بدان معنا میباشد که قابلیت و امکان تهیه فشار تمرینات و در مواقع نیاز اندازه گیری توان ماهیچه‌ها را دارا هستند.

 

با این اکنون این دستگاه ها، بیشتر برای کسانی کوشش داراست که به طور حرفه‌ای و طی طرحی جامع قصد ارتقاء توان ماهیچه ها سیستم تنفسی خویش را دارا هستند.

 

تقویت ماهیچه ها تنفسی پاور بریز خصوصی Plus

 دستگاه تقویت عضلات تنفسی چیست

دستگاه تقویت عضله ها تنفسی پاور بریز محرمانه Plus برای تقویت ماهیچه ها دمی و بهبود استقامت تنفس پیاده سازی گردیده‌است. این دستگاه به یاری یک شیر آستانه فشار کالیبره گردیده و دارنده فنر، در قبال تنفس مقاومت ساخت می نماید. تمرین مانند یک دمبل برای دیافراگم میباشد.

 

دستگاه تقویت ماهیچه‌ها تنفسی پاور بریز خصوصی Plus نسبت به سبک های کلاسیک دارنده گسترش های پیاده سازی اکثری میباشد. تمرین تنفس با POWERbreathe Plus به جهت جریان هوای باصرفه آن موثرتر میباشد. دستگاه IMT دارنده 11 سطح قابل تهیه و تنظیم میباشد، بدین مفهوم که مقاومت آن می‌تواند با توانا خیس شدن ماهیچه‌ها دمی شما ارتقا یابد.

 

یکی از دیگر از توسعه های پلاس، دهانی ارگونومیک آن میباشد. در مقایسه با خصوصی کلاسیک، قطعه دهانی آن قابل انعطاف خیس میباشد و تمرین تنفس را شل خیس می نماید.

 

تقویت ماهیچه ها تنفسی پاور بریز محرمانه Classic

 دستگاه تقویت عضلات تنفسی چیست

دستگاه تقویت عضله ها تنفسی پاور بریز محرمانه Classic او‌لین آموزگار عضله دمی میباشد که هنوز هم محبوبیت خودش را داراست. تحت عنوان مقرون به صرفه ترین دستگاه تنفس، خصوصی کلاسیک برای اشخاصی که هجرت خویش را به سمت سالم ریه آغاز می نمایند ایده آل میباشد.

 

تمرین ماهیچه‌ها دمی با دستگاه کلاسیک باعث به بهبود استقامت، سالم تنفس و همینطور کاهش خستگی تنفسی میشود. دستگاه این شغل را با ساخت‌و‌ساز مقاومت در قبال تنفس شما با به کار گیری از یک شیر آستانه فشار که دقیقا کالیبره گردیده و فنری میباشد اعمال می‌دهد.

 

تمرین شبیه وزنه برداری میباشد. با 9 سطح قابل تهیه، می‌توانید مقاومت دستگاه تنفس را با ارتقاء توان تنفس خویش ارتقاء دهید.

 

POWERbreathe Classic می‌تواند برای طیف وسیعی از تیم ها موثر باشد. از پیشرفت در عملکرد ورزشی در ورزشکاران و رقصندگان گرفته تا التیام علائم در مبتلایان به COPD و آسم، تمرینات تنفسی می‌تواند نشاط و چگونگی معاش را بهبود ببخشد.

 

تسهیل کننده تخلیه ترشحات ریوی

 دستگاه تقویت عضلات تنفسی چیست

خلط بوسیله رویکرد های هوایی تحتانی ساخت و ساز می گردد و نوعی مخاط میباشد. شما معمولا خلط را در پشت گلو یا این که در ریه ها پیدا می‌کنید، در حالی که مخاط در درون بینی نیز یافت میگردد. خلط معمولا غلیظ خیس و چسبناک خیس از مخاط میباشد که با دمیدن بینی منزه می‌گردد.

 

خلاص شدن از شر خلط پاره ای دشوارتر میباشد و بایستی سرفه نمائید. پاک سازی خلط برای اشخاص دچار به بیماری هایی مانند فیبروز ریوی، برونشکتازی و فیبروز کیستیک بسیار اصلی میباشد، چون خلط دربردارنده ویروس و باکتری های مرده میباشد.

 

شما میتوانید به امداد دستگاه POWERbreathe Shaker به تن خویش در خروج خلط امداد فرمایید. این دستگاه یک جایگزین اثر گذار به مکان خلط آورهای دارویی میباشد.

 

دستگاه های بهبود دهنده تنفسی

تمرینات تنفسی محور شغل تنفسی را برای امداد به اشخاص در گیر به ایرادات تنفسی تشکیل میدهد و دستگاه های بهبود دهنده تنفسی کمکی ایده آل برای تمرینات تنفسی مبتدیان میباشد.

 

دستگاه Flow-ball دستگاه یک وسیله ورزشی درگیر کننده و تنفسی میباشد که برای تشویق یک بازدم اثبات پیاده سازی گردیده‌است. فلوبال دربین نوازندگان و خواننده گان برای در دست گرفتن تنفس و صدا بسیار دوست داستنی میباشد.

 

گردآوری

دستگاه تقویت عضله ها تنفسی با مقاومت های متعدد و آپشنهای متنوعی ساخت‌و‌ساز می‌گردد که هرکدام برای بیماری خاصی کاربرد داراست. پیشنهاد می شود این دستگاه ها را از روش مشاوره با دکتر معالج تنظیم نمایید.

بازگشت به بالا