ویژگی های بهترین دستگاه تست قند خون چیست؟


ویژگی های بهترین دستگاه تست قند خون چیست؟


کسانی که به قند خون بالا دچار میباشند، نسبتاً بایستی مدام معیار قند خون تن خویش را اندازه گیری نمایند و برای اینکار نیاز به دستگاه آزمایش قند خون دارا‌هستند. سوالی که برای شما شاید پیش بیاید این میباشد که شایسته ترین دستگاه آزمایش قند خون چیست و چه خصوصیت هایی داراست؟

 

یک دستگاه آزمایش قند خون می بایست بتواند به صورت درست و صدق قند خون اشخاص را اندازه گیری نماید و شغل با آن معمولی و ریلکس باشد. ما در‌این نوشته‌ی علمی به‌این میپردازیم که شایسته ترین دستگاه آزمایش قند خون چیست و چه خصوصیت هایی می بایست داشته باشد. تا پایان این مقاله با ما یاور باشید.

 

 


بیماری قندخون چیست؟


هنگامی که تن یک شخص به اندازه کافی انسولین ساخت و ساز نکند و یا این که از انسولین نتواند به ترازو قابل قبولی به کارگیری نماید قند خون ارتقاء می‌یابد و به دیابت باعث می‌شود. این بیماری شایع در دو نوع متعدد وجود دارااست: نوع یک و نوع دو. دیابت نوع دو همه گیرترین نوع دیابت میباشد و بیشتر عده ای که در گیر به قند خون می‌باشند در گیر دیابت نوع دو می باشند.

 

دیابت نوع دو بیشتر با ارتقا سن یا این که ارتقاء چربی و چاقی و عدم تحرک رابطه دارااست. در بنا شده در دیابت نوع دو تن به صورت قابل قبولی از انسولین به کار گیری نمی نماید. در دیابت نوع یک که بیشتر گریبانگیر جوان ها میباشد، تن به اندازه کافی انسولین ایجاد نمی نماید‌ از این حیث اشخاص می بایست به طور آراسته و روزمره انسولین مصرف نمایند.

 

 

 

مهم‌ترین خصوصیت های شایسته ترین دستگاه آزمایش قند خون چیست؟


ما درین مقاله کوشش داریم که به شما یاری کنیم تا شایسته ترین دستگاه را برای خویش برگزینید. از‌آنجا‌که دستگاهی که خریداری میکنید، یک دستگاه در اختیار گرفتن خانگی میباشد، پس بایستی ظریف ترین و کیفیت بالا ترین آن را گزینش نمائید، چون یک فیض ظریف و بدون نقص را می بایست به شما ارائه دهد. مواقعی که یک دستگاه آزمایش قند خون می بایست داشته باشد عبارت میباشد از:

 

سعی اثبات
قابلیت و امکان حمل راحت
سهولت به کار گیری کلی
ارزش مطلوب
دوام بالا
درد نادر ناشی از به کارگیری از متاع
اعتنا در اندازه گیری
امکان ذخیره نتیجه ها تست در حافظه

 

 دستگاه تست قند خون


شایسته ترین دستگاه آزمایش قند خون


در صورتیکه مانند اکثری از اشخاص پرسش شما این میباشد که شایسته ترین دستگاه آزمایش قند خون چیست، ما درین نصیب به معرفی شایسته ترین دستگاه های قند خون جانور میپردازیم‌ که هرکدام از آنان دارنده خصوصیت های خاصی می‌باشند.

 

 

1. Rite Aid True metrix meter

 

در صورتی‌که در ادامه یک دستگاه مقرون به صرفه و یک مثال دستگاه سنتی می‌باشید دستگاهRite Aid True metrix شایسته ترین مورد برای شماست. این دستگاه معمولی به شما قابلیت می‌دهد چهار زنگ هشدار را طرح ریزی نمایید. این دستگاه سود اندازه قند خون شمارا می‌تواند در پهنا ۴ ثانیه پردازش نماید و همینطور می‌تواند حداکثر پانصد فیض تست را در خویش ذخیره نماید. لنست ها و نوار آزمایش این دستگاه را می بایست به طور غیر وابسته خریداری فرمایید که‌این چیزی از بها های این دستگاه معدود نمی نماید.

 

 دستگاه تست قند خون


2. دستگاه آزمایش قند خون emperor سبک prodigy

 

مبتلایان به دیابت طیف کلان ای از اشخاص با سنین متفاوت و مشاغل و نیازمندی های گوناگون می باشند. یک دستگاه آزمایش قند خون با کاربری سهل و آسان مانند دستگاه emperor برای بخش اعظمی از اشخاص مطلوب میباشد. این دستگاه برای عده ای که نیاز به آزمایش روزمره قند خون دارا‌هستند گزینش خیر میباشد چرا‌که مدل، کیفیت خوب و قابل حمل میباشد و فقط به یک باتری خرد نیاز دارااست. داشتن گارانتی مادام العمر خیالتان را از بابت سالم دستگاه ریلکس می نماید.

 

 دستگاه تست قند خون

 

3. دستگاه آزمایش قند خون بایونیم 110GM

 

بایونیم یکی‌از شناخته گردیده ترین مارک های دستگاه آزمایش قند خون میباشد که ارائه دهنده ظریف ترین داده ها درباره قند خون شما میباشد. این دستگاه دارنده یاد میباشد و می‌تواند 150 آزمایش را در خویش ذخیره نماید و بعد از آن قابلیت و امکان تحقیق این اطلاعات به صورت هفتگی و دو هفتگی و ماهانه و غیره، وجود دارااست. این دستگاه 45 گرم وزن و در پیاده سازی امروزی و زیبای آن به خوانا بودن ورقه نمایشگر دستگاه اعتنا گردیده است.

 

 دستگاه تست قند خون

 

4. دستگاه free style libre

 

سطح گلوکز (قند) خون شما به صورت مداوم می بایست در طی روز و شب تصویب گردد. شما میتوانید با کپی این سنسور در هر وقتی که میخواهید سطح قند خون خویش را دریابید. این دستگاه در واقع سطح قند خون شما‌را اندازه گیری نمی نماید، بلکه معیار گلوکز جان دار در حوالی سلول های تن شما‌را اندازه گیری می نماید که به آن مایع دربین بافتی گفته می‌گردد. هنگام نظارت این مایع به ویژه بعداز طعام تناول کردن و یا این که آن‌گاه تمرین یک مکث وقتی خرد وجود داراست.

 

دستگاه تست قند خون

 

این دستگاه به صورت مداوم مایعات دربین بافتی را به مکان قند خون اندازه گیری می نماید. این دستگاه هنگامی که شماره گلوکز بدنتان فارغ محدوده باشد، هشدار هایی به شما می‌دهد. Free style libre جزو یکی شایسته ترین دستگاه های قند خون میباشد که در ۹۹ درصد مواقع یک فیض ظریف را به شما ارائه می‌دهد.

 

 

 

5. دستگاه آزمایش قند خون آوان

 

برای مبتلایان به دیابت فهمیدن موقعیت قند خون بدنشان یک دستور ضروری میباشد. علاوه داده ها روزمره هر شخص، پی بردن معدل و سطح قند خون در دراز زمان بایستگی داراست تا تغییرات با گاز در اختیار گرفتن شوند و از زخم های آینده پیشگیری گردد. دستگاه آزمایش قند خون آوان یک دستگاه اهل ایران میباشد که امکان های اکثری برای مصرف کننده داراست.

 

دستگاه تست قند خون

 

از مزایای آن داشتن یاد برای 900 آزمایش میباشد و معدل قند خون شمارا به حساب آوردن می نماید. افزون بر آن افرادی که در طی روز توشه ها به دستگاه آزمایش قند خون نیاز پیدا می نمایند یا این که به هر دلیلی مجال صحیح آزمایش قند خون را فراموش می نمایند، می‌توانند تا 5 یادآور برای خودشان تعریف و تمجید نمایند.

 

 

نکاتی که پیش از خرید دستگاه آزمایش قند خون می بایست بدانید


برای دستگاهی که میخواهید خریداری فرمائید، می بایست بدانید که خصوصیت شایسته ترین دستگاه آزمایش قند خون چیست و این که بایستی یک دستگاه ظریف و با سرعت پردازش بالا و استعمال از آن سهل و قابل حمل باشد. هر چه دستگاه دقیقتر و بی آلایش خیس باشد، به عبارتی قدر فعالیت شما سهل خیس می‌شود. پیش از خرید یک دستگاه آزمایش قند خون می بایست به حد نصاب کاوش کرده باشید.

 

نظرها یوزرها را در فضای مجازی در امر دستگاه متبوع خودتان را خوانده باشید و آن گاه مبادرت به خرید دستگاه انتخابی خویش نمایید. به خاطر داشته باشید هر چقدر دستگاه آزمایش قند خون خصوصیت های بیشتری داشته باشد، همانقدر فعالیت شما ریلکس خیس می‌گردد. در صورتی قصد به خرید دستگاه آزمایش قند خون دارید مطمئن گردید که از پیشین مخارج کلی را میدانید. برای مثال نوار های آزمایش، سنسور های مازاد، لنز ها و اثاثیه جانبی که ممکن میباشد به صورت مستقل خرید فرمائید.

 

بازگشت به بالا