تا چه مدت بعد از عمل لیپوساکشن گن بپوشیم؟


تا چه مدت بعد از عمل لیپوساکشن گن بپوشیم؟

گن لیپوساکشن

براستی این پرسش که برای چه مدتی بایستی گن لیپوساکشن را پس از عمل لیپوساکشن بپوشیم برای کلیه عده ای که پایین این کار قرار گرفته اند پیش می‌آید.

 

کارشناسان امکانات پزشکی نیز در هنگام فروش گن لیپوساکشن به دفعات اتفاق افتاده که از آن‌ها پرسش گردد که به چه بازه بایستی گن بپوشم.

 

و یا این که این پرسش که چرا بایستی گن را بعداز فعالیت بپوشم؟

 

آیا گن لیپوساکشن منجر زیباتر شدن اندام می‌شود و یااینکه آیا استعمال از گن فارغ از فعالیت لیپوساکشن در زیبایی اندام اثر دارااست یا این که خیر؟

 

 عمل لیپوساکشن

بدرستی آیا با اعتنا به ارزش بالا خرید گن لیپوساکشن ما یحتاج و ضروری میباشد؟

 

در‌این قسمت کوشش کردیم تا حدودی به پرسش پاسخ بدیم و مقصود اساسی راس امکانات پزشکی کشور ایران در کنار تجارت بوجود آوردن راس آموزشی امکانات پزشکی میباشد.

 

چه برهه زمانی گن لیپوساکشن را بعداز کار به کار گیری کنیم؟

بعد از رسیدگی های بسیار و مشورت با متخصصین جراحی پلاستیک و لیپوساکشن متوجه شدیم که به کار گیری از گن لیپوساکشن هیچ تاثیری در فیض پایانی فعالیت لیپوساکشن ندارد.

 

درحال حاضر پرسش پیش می‌آید که چرا متخصصین لیپوساکشن بیماران را به پوشیدن گن پیشنهاد میکنند.

 

پاسخ این میباشد:

 

به کار گیری از گن منجر سرعت بخشیدن به بهبودی تورم می گردد و شما‌را مقایسه با هر که گن به کار گیری نمی نماید سریع خیس به سود پایانی می‌رساند.

 

گن با دقت به فشردگی که داراست به تن شمارا فشار موردنیاز را آورده و این دستور سبب ساز تسریع بهبود تورم پس از فعالیت میشود.

 

چون پس از فعالیت مریض در گیر تورم متعددی میباشد که ولی واحد سنجش این تورم در اشخاص متفاوت با دقت به ژنتیک آن ها گوناگون میباشد.

 

پس در صورتی‌که در هنگام پوشیدن گن حس ناخوشایندی دارید و یااینکه مخارج خرید گن لیپوساکشن برای شما زیاد میباشد به هیچ عنوان نگران نباشید.

 

شما میتوانید به راحتی از کنار این زمینه عبور کرده و اذن دهید تورم بدنتان به‌تدریج و بصورت طبیعی بهبود پیدا نماید و بعد متوجه خواهید شد که فیض آخری هیچ فرقی نکرده و تنها دیرتر به سود رسیده اید.

 

که آن هم بدلبل کمتر بودن سرعت بهبود تورم های بدنتان نسبت به کسی میباشد که از گن به کارگیری نموده است.

 

 

آیا پوشیدن گن لیپوساکشن یا این که گونه های دیگر گن فارغ از اجرا فعالیت لیپوساکشن سبب زیبایی اندام میشود؟

بسیار اتفاق افتاده میباشد با کارشناسان این موسسه جهت خرید گن تماس گرفته گردیده و این پرسش مطرح شد‌ه‌است:

پیکرتراشی  

 

فعالیت جراحی نداشته ام آیا از گن برای زیبایی اندام می‌توانم استعمال کنم؟

 

پاسخ با همواره این میباشد که گن ها به هیچ عنوان سبب لاغری نمیشوند و هیچ تاثیری در زیبایی اندام شما ندارند و صرفا و صرفا ورزش و رژیم غذایی مطلوب و همینطور کار لیپوساکشن قادر است به لاغری و زیبایی اندام شما یاری دهد.

 

ولی شایان بیان میباشد پوشیدن گن برای هر که ذیل شغل لیپوساشکن قرار نگرفته میباشد تنها وقتی که گن به بدن دارید سبب ساز زیباتر شدن اندام میگردد.

 

چون که گن با اعتنا به فشردگی که برای اندام شما بوجود می‌آورد شکم و پهلو را به درون برده و تن شما صورت ساعت شنی بخود می‌گیرد. و به محض در اوردن گن اندام شما مجددا به موقعیت طبیعی خویش گشوده می شود و گن خاصی برای این خواسته وجود داراست که به گن ساعت شنی دارای اسم و رسم میباشد.

بازگشت به بالا