دستگاه بخور و دستگاه نبولایزر چه کاربرد و تفاوت هایی دارند؟


دستگاه بخور و دستگاه نبولایزر چه کاربرد و تفاوت هایی دارند؟

 

دستگاه بخور و دستگاه نبولایزر کاربردهای متفاوتی دارا هستند و اکثر عموم تفاوت در بین آن‌ها‌را نمیدانند ما در اینجا به معرفی و مزایای هر مورد از آنان همینطور تفاوت فی مابین آن دو پرداخته ایم با ما همپا باشید...

 

ابداع در صنعت پیاده سازی و ایجاد کرد تجهیزات پزشکی سبب گردیده تا روند معالجه و بهبود بخش اعظمی از بیماری‌ها با وضعیت بهتری کامل شدن گردد. ابزار و دستگاه‌های کاربردی درین صنعت به شکلی پیاده سازی میشوند که بیماران در وضعیت‌های گوناگون به راحتی از آن ها به کارگیری نمایند. امکانات پزشکی، نقش مهمی در زمان معالجه بیماران دارا هستند که در‌این مقاله به معرفی دو سبک از این تولیدات یعنی دستگاه بخور و دستگاه نبولایزر و کاربرد آنان می پردازیم.

 

دستگاه نبولایزر

 

دستگاه نبولایزر چیست؟

 

نبولایزر، دستگاهی کاربردی در صنعت امکانات سالم و درمانی میباشد که بیماران می توانند داروهای مایع را به طور ذرات ریز غبار، مصرف نمایند. این دستگاه به خواسته سهولت در به کار گیری از برخی داروهای خاص پیاده سازی و تاسیس شده است. بخش اعظمی از داروها به مراد جذب بی نقص آن ها به وسیله ریه‌ها به طور مایع فراوری و ساخت میشوند. اثربخشی این داروها در مراحل معالجه هنگامی معین می گردد که وضعیت مایع آنان به ذرات غبار تبدیل گردد. این دستگاه حالت موردنیاز برای جذب سریع و آسوده دارو در ریه‌ها را مهیا می‌نماید.

 

 

 

دستگاه نبولایزر چه‌طور فعالیت می‌نماید؟

 

گونه های نبولایزر به دو صورت شارژی و برقی پیاده سازی گردیده و در بازار مو جود میباشند. سعی دستگاه‌های شارژی به واسطه باتری صورت گرفته و قابلیت و امکان حمل و انتقال نیز دارا‌هستند. ولی دستگاه‌های برقی نیز به شکلی پیاده سازی گردیده‌اند که بیماران می توانند آنان‌را به راحتی جابجا کرده و در شکل ضرورت در حالت‌های متعدد از آن به کار گیری نمایند.

 

 

دستگاه نبولایزر از یک کمپرسور هوا، یک مخزن، لوله اتصال و یک ماسک درست شده میباشد. داروهای مایع باطن مخزن دستگاه ریخته گردیده و به امداد کمپرسور هوا دارو از شرایط مایع به وضعیت غبار تبدیل گردیده و مریض می تواند با استعمال از ماسک، دارو را استنشاق نماید.

 

 

 

موردها به کارگیری دستگاه نبولایزر

 

در تمجید این دستگاه به تبدیل مایع به ذرات غبار یا این که مه اشاره کردیم. بنابراین از این دستگاه برای بهبود بیماری‌های مرتبط با تلاش ریه‌ها به کارگیری میشود. نبولایزر موردها مصرف درمانی زیادی دارا‌هستند و به کار گیری از آن بایستی زیر لحاظ دکتر دارای تخصص صورت پذیرد. آسم، بیماری انسداد مزمن ریوی، فیبروز سیستیک، فیبروز ریوی، برونشکتازی و... از مواقعی می‌باشند که معمولا برای معالجه آنان از دستگاه نبولایزر به کارگیری میگردد.

 

 

 

اشکال دستگاه نبولایزر

 

این دستگاه به سه سبک تقسیم‌بندی می شود که در‌این مقاله به سبک کمپرسور اشاره کردیم. درپی به گستردن بدون نقص کارایی اشکال نبولایزر اشاره می کنیم.

 

 

 

سبک کمپرسور یا این که جت

 

در‌این دستگاه یک کمپرسور هوا درنظرگرفته شده که داروی مایع به یاری توان فشار هوا به ذرات غبار تبدیل می‌گردد. یک کدام از کاربردی گونه های نبولایزر سبک جت میباشد که معمولا از آن در درمان‌گاه‌ها و بیمار ستان‌ها استعمال میگردد.

 

 

 

سبک مش

 

بها دستگاه نبولایزر سبک مش نسبت به سبک‌های دیگر یه خرده فراتر میباشد. داروهای مایع در مسیر ورود به مسیر تنفسی مریض از یک محیط با بیش تر از هزار رخنه‌ ریز عبور می‌نمایند. در واقع دارو با گذشتن از این محیط به ذراتی ریز و مدل تبدیل گردیده و وارد ریه‌های مریض میشوند.

 

 

 

سبک اولتراسونیک

 

این دستگاه به یاری ارتعاش، داروهای درمانی را به ذرات غبار تبدیل می‌نماید. این ارتعاشات از فرکانس‌های بالایی منتفع می‌باشند و شدت این ارتعاش به شکستن مولکول‌ها امداد کرده و در غایت موقعیت مایع را به ذراتی ریز تبدیل می‌نماید.

 

دستگاه نبولایزر

 

خرید دستگاه نبولایزر

 

خرید تجهیزات پزشکی بایستی از دکان‌های دارای اعتبار و مرکز ها تخصصی خریداری خواهد شد. چگونگی و اورجینال بودن این امکانات، نقش مهمی در درستی همت و عملکرد آن ها دارااست. ما در فروشگاه تجهیزات پزشکی سپهر الماس پاسارگاد آحاد محصول ها مصرفی و امکانات کاربردی در موضوع بهداشت و معالجه را با شایسته ترین چگونگی در چنگ یوزرها خویش قرار میدهیم. شما میتوانید جهت خرید دستگاه نبولایزر، به فروشگاه اینترنتی سپهر الماس پاسارگاد مراجعه فرموده و با مشاورین ما در تماس باشید.

 

 

 

دستگاه بخور چیست؟

 

چگونگی هوایی که تنفس می کنیم، صرفا به دور و بر خارج از منزل مربوط نمی شود. شاید شما نیز نسبت به‌این زمینه داده ها کافی نداشته باشید که کم آب بودن هوای محیطی که در آن معاش یا این که فعالیت میکنید، میتواند به طور بدون واسطه بر چگونگی تنفس شما تأثیرگذار باشد. دستگاه بخور وظیفه ساخت و ساز و در دست گرفتن رطوبت دور و اطراف را بر عهده دارااست.

 

دستگاه بخور

 

مزایای استعمال از دستگاه بخور

 

تمامی ما میدانیم که در زمستان هوای که تنفس می کنیم کم آب بوده و این هوای کم آب در ملتهب شدن ریه‌های یک شخص در گیر به آسم، کم آب شدن پوست تن و... نقش دارااست. به همین جهت کارشناسان و متخصصان به کارگیری از بخور را برای ارتقا رطوبت فضا، سفارش می‌نمایند.

 

 

 

بهبود چگونگی خواب

 

آیا می‌دانستید یک کدام از دلایل اساسی خروپف در خواب، کم آب بودن هوایی میباشد که هنگام خواب تنفس میکنید. برخی از اشخاص برای برطرف کردن این نقص‌ و ارتقاء رطوبت دور و اطراف از دستگاه بخور به کارگیری می‌نمایند. همینطور رطوبت کافی در اطراف بر روی چگونگی خواب و رفتار شما نیز تأثیرگذار خواهد بود.

 

 

 

پیشگیری از بیماری‌های ویروسی

 

آنفولانزا و آنفو لانزا از رایج‌ترین بیماری‌های ویروسی در فصول سرد سال میباشند. به کار گیری از دستگاه بخور و ارتقا رطوبت دور و اطراف، سرعت شغل ویروس‌ها را کاهش داده و از بروز این بیماری‌ها نیز به صورت قابل توجهی پیشگیری می‌نماید.

 

 

 

یاری به تندرست پوست

 

به عبارتی‌طور که اشاره کردیم، کاهش رطوبت در بی آبی پوست نقش دارااست. در صورتی‌که در روزهای سرد فصل پاییز و فصل‌زمستان پوست شکل و تن شما کم آب گردیده، رخنه‌ خورده یا این که قالب قالب میگردد، استعمال از دستگاه بخور در رفع این اشتباهات به شما یاری خواهد کرد. ارتقا رطوبت در اطراف، رطوبت پوست شما‌را نیز بهبود بخشیده و بر روی شادابی و درخشندگی آن نیز تأثیر داراست.

 

 

 

کاهش حساسیت

 

بی آبی هوا بر روی شرایط تندستی عده ای که به آلرژی یا این که حساسیت‌های گوناگون دچار می باشند، اثری منفی دارااست. کاهش رطوبت منجر میشود تا شدت آلرژی و همینطور سرفه‌های کم آب ارتقاء پیدا نماید. به خواسته بهبود این شرایط شما می توانید از بخور برای در دست گرفتن رطوبت گوشه و کنار استعمال کرده و از سرفه‌های مختلف و کم آب خودداری نمایید.

 

دستگاه بخور

 

قرار دادن دستگاه بخور در منزل، به بهبود شرایط بیماران در گیر به آسم نیز یاری می‌نماید. کلیه ما می دانیم که کم آب بودن هوای دور و بر برای عده ای که با بیماری‌های تنفسی مانند آسم سروکار دارا هستند، مضر بوده و حالت تن درستی آنان را ترساندن می‌نماید.

 

 

 

خرید دستگاه بخور

 

مهم ترین اصل هنگام خرید امکانات پزشکی، چگونگی و تضمین بر اصل بودن فرآورده میباشد. شما میتوانید با استناد به‌این دو فاکتور اصلی و با خاطری آسان، تولیدها مایحتاج خویش را از فروشگاه تجهیزات پزشکی سپهر الماس پاسارگاد، تهیه و تنظیم نمایید. ارزش دستگاه بخور و همینطور ارزش دستگاه نبولایزر مطابق نوع مارک و تجهیزات دستگاه معلوم می شود. یوزرها می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ما، درباره نوع تولیدات و بها آنها، داده ها موردنیاز را استخراج نمایند.

 

دستگاه بخور

 

تفاوت دستگاه بخور و نبولایزر

 

مهم ترین تفاوت این دو دستگاه، در تلاش اساسی آنان خلاصه گردیده است. این دو سبک دستگاه کاربردی هر دو رویکردی درمانی دارا هستند البته وجه تمایز نبولایزر با بخور در نوع امکاناتی میباشد که برای بیمارانی خاص ارائه میدهد. فقط وظیفه دستگاه نبولایزر، یاری به مریض در مصرف دارو میباشد. در مقابل دستگاه بخور ضمن امداد به بیماران تنفسی به مراد بهبود تنفس، هوای گوشه و کنار معاش و فعالیت شما‌را بهبود بخشیده و بر جنبه‌های مختلفی از چگونگی معاش تاثیر مثبتی دارااست.

 

 

 

مارک دستگاه نبولایزر

 

فعلا برندهای زیادی در موضوع ساخت و ساز و فروش امکانات پزشکی درگیر به کار می‌باشند. با این حالا پشت گرمی به هر مارک و فروشنده‌ای روا نبوده و ما به شما پیشنهاد می کنیم پیش از خرید، نسبت به چگونگی و اصل بودن مال، اعتقادوباور نتیجه ها نمائید. برندهای امرن، بیورر، بریسک، نایدک، بی ول، زنیت مد، اپکس و... از معتبرترین برندها در مورد خرید دستگاه نبولایزر میباشند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی توانی تازه، میتوانید به داده ها این تولید ها دسترسی داشته باشید.

 

 

 

مارک دستگاه بخور

 

مارک امسیگ، مکسی، وکتو، آلتیما، مدیسانا و... مشهور‌ترین مارک دستگاه بخور در دکان ما می باشند که با شایسته ترین ارزش در مشت تقاضاکنندگان قرار گرفته‌اند. دستگاه‌ها و امکانات پزشکی در فروشگاه اینترنتی سپهر الماس پاسارگاد، با ارزش‌های متفاوتی به فروش می‌رسند. تنوع در ارزش به شما امداد می‌نماید تا مبتنی بر نیاز و میزان دارایی خویش، محصولی کیفیت خوب و مطلوب تهیه و تنظیم نمایید.

بازگشت به بالا