عمل ابدومینوپلاستی چیست؟


عمل ابدومینوپلاستی چیست؟

آیا درازنشست و ورزش شکمی محکم و سفت برای شما ایجاد نمی کند؟ درصورتی که در حوزه‌ شکم میزان متعددی از چربی یا این که پوست مازاد و شُل وجود داراست و به ورزش و رژیم های غذایی جوابی نمی دهد شما باید آیتم کار جراحی از نوع ابدومینوپلاستی را انتخاب نمائید. این فعالیت جراحی شکم شمارا با برداشتن چربی و پوست مازاد صاف و تخت کرده و ماهیچه‌ها دیواره شکم را سفت می نماید.

 

این کار مشابه به لیپوساکشن نمی‌باشد اگرچه بعضی وقت ها نیاز میباشد دو کار با هم جاری ساختن بگیرد.

 

چه عده ای مطلوب این نواع فعالیت می‌باشند؟

عمل ابدومینوپلاستی مطلوب برای زنان و مردانی میباشد که در وضعیت سالم بی نقص به راز میبرند. این شغل مطلوب برای بانوانی میباشد که تعدادی توشه زایمان کرده اند و برای محکم کردن ماهیچه ها شکم و کاهش پوست بسیار مطلوب میباشد. این نوع کار همینطور برای خانمها و آقایان بسیار تپل که دارنده چربی و پوست مازاد و وا رفته در حیطه شکم می‌باشند بسیار مطلوب است.

 عمل ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی برای چه عده ای پیشنهاد نمیشود؟

در حالتی‌که شما خانمی میباشید که قصد نوباوه دار شدن را دارید باید شغل ابدو مینوپلاستی خویش را تا فرصت تولد نوپا به تعویق بیندازید. در طی فعالیت جراحی ابدو مینوپلاستی ماهیچه‌ها عمودی شکم محکم می‌شوند و بارداری بعداز فعالیت سبب ساز جداگانه شدن آن عضله ها از یکدیگر می‌شود.

 

چنانچه قصد معدود کردن وزن متعددی دارید این شغل آیتم قابل قبولی برای شما نمیباشد. این فعالیت همواره بایستی تحت عنوان واپسین گزینش شما پس از اجرا گزینش های دیگر برای مثال رژیم غذایی و ورزش برای نادر کردن چربی و پوست در منطقه شکم باشد. هنچنین در باب مکان بخیه در تن خویش قبل از فعالیت جراحی می بایست با دکتر معالج خویش مشاوره فرمائید.

 

آمادگی قبل از انجام عمل

در قدم نخستین شما باید جراح خویش را گزینش نموده و در باب هدف ها خویش و نکات زیر با او مشاوره فرمایید:

 

فعالیت جراحی ابدومینوپلاستی بی نقص

جراح شکم شما‌را از استخوان لگن راست تا استخوان لگن چپ می بُرد و آن‌گاه پوست، بافت و ماهیچه‌ها شمارا به صورت الگوی مطلوب شغل میکند. درین شغل ناف تغییر تحول حالت می‌دهد و ممکن میباشد لوله های تخلیه (آب و پلشت و خون) در تحت پوست شما برای مجال کوتاهی قرار گیرد که بعداز تعدادی روز جراح آن ها را از پایین پوست خارج می‌آورد.

 عمل ابدومینوپلاستی

فعالیت جراحی ابدومینوپلاستی جزئی

این نوع شغل غالباً برای کسانی ایفا میگردد که جمع ی چربی ذیل ناف واقع گردیده‌است. در طی این فعالیت جراحی، جراح وضعیت ناف را تغییر‌و تحول نداده و فعالیت جراحی حدود ۲ ساعت بسته به وضعیت ارتفاع می‌کشد.

 

در صورتیکه شما سیگار می‌کشید دکتر معالج از شما تقاضا می نماید که دو هفته پیشین و بعداز کار سیگار نکشید ولی این مجال کفاف نمیدهد و بسیار ضروری میباشد که سیگار را به طور بدون نقص کنار بگذارید به دلیل آنکه سیگار سرعت ترمیم و بهبود را کاهش خواهد اعطا کرد.

 

هیچ زمان تا قبل از این کار رژیم غذایی هنگفت را تجارب نکنید. به طور بدون نقص خوراک بخورید زیرا وعده غذایی بی نقص و تندرست تخت‌گاز بهبود تن شما امداد خواهد کرد. در زمینه‌ی داروهایی که مصرف میکنید با جراح خویش سخن نمائید تا از تداخل دارویی دوری خواهد شد.

 

قبل از جاری ساختن فعالیت ابدومینوپلاستی منزل خویش را فراهم فرمائید. شما نیاز به کیسه یخ، البسه گشاد و شل، سردوش دستی و صندلی خزینه نیاز خواهید داشت. برای خودداری از تورم ممکن میباشد سازه به تشخیص دکتر معالج نیاز به به کارگیری از گن های لیپوساکشن وجود داشته باشد. همینطور خوب میباشد روز اولیه پس از شغل فردی جهت نگهداری از شما حضور داشته باشد.

 عمل ابدومینوپلاستی

شیوه انجام عمل

این شغل جراحی هر جایی میتواند صورت پذیرد و بسته به موقعیت یک تا پنج ساعت به ارتفاع می انجامد. در حین فعالیت مریض بیهوش می‌شود و سازه به تشخیص دکتر ممکن میباشد یک شب بستری در درمانگاه مایحتاج باشد.

 

روزهای ابتدایی پس از شغل شما در گیر تورم و درد خواهید بود که به همین خواسته دکتر معالج داروهای ضد درد برای شما تجویز می نماید. ممکن میباشد برای یک‌سری هفته یا این که ماه مکان آسیب ها باقی بمانند و بی حسی، کبودی و خستگی را تجارب خواهید کرد. این نوع شغل مکان آسیب روی پوست شما به جا خواهد گذاشت که ممکن میباشد بسیار محو و نادر رنگ گردد اما هیچ وقت به طور بدون نقص از میان نمی رود که درین وضعیت پزشک معالج پماد و روغن هایی را جهت کاهش مکان آسیب برایتان تجویز می نماید.

بازگشت به بالا